Subject: Vs: "MK-Estonia" ajaleht
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Sander Rajamäe <[email-masked]>
Date: Tue, 10 Dec 2024 09:55:05 +0200

Tere!

Aitäh päringu eest.

Nendes küsimustes oskab Teid aidata kolleeg Tervisekassast, kelle lisasin ka 
koopiasse.

Parimate soovidega

Carmen Katariina Sikk

Ravimiameti kommunikatsioonijuht

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 10. detsember 2024 09:41
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]>; 
Ravimiamet <[email-masked]>
Teema: "MK-Estonia" ajaleht

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kirjutan artiklit retseptiravimite ostmisest soodusmääraga. Sellega seoses 
palun teil vastata järgmistele küsimustele:

1. Kui suur on sellistele ravimitele eraldatud kogueelarve?

2. Kas teil on statistikat selle kohta, kui palju neid ravimeid sel aastal 
osteti (soodustusega 50%, 75% ja 90%). Kui palju on jäänud ostmata?

3. Kas meil on Eestis ravimeid ühel kujul (st ilma analoogideta)?

4. Kas süsteem muutub järgmisel aastal? (sh käibemaksu tõusu arvesse võttes)

5. Näiteks kui inimesel on kehtiv retsept, kas ta peaks sel aastal ravimid 
ostma, sest järgmisel aastal maksab see rohkem? Teie nõuanne.

6. Kas meil on Eestis süsteem, kus sama ravimi mitme analoogi olemasolul on 
apteekril kohustus pakkuda kliendile odavamat analoogi?

Nagu alati, olen tänulik igasuguse muu kasuliku teabe eest sellel teemal. 
Palun saata kommenteerija täisnimi, ametikoht ja võimalusel foto.

Vastus palun saata hiljemalt neljapäeva esimeseks pooleks (12.12).

Ette tänades! Ja ilusat päeva!=)

Lugupidamisega,

Vita Žukova

"MK-Estonia"